יום שני, 16 באפריל 2012

שני פריימרים של בנפיט

חברת בנפיט האמריקאית עוסקת באיפור וטיפוח. היום אסקור כאן שני פריימרים למייק-אפ שלהם.

מה זה בעצם פריימר?
 פריימר הוא מוצר בסיס ששמים לפני מייק-אפ (במקרה של פנים. הוא יכול להיות גם בסיס לצלליות, מסקרות, שפתונים .. ). המטרה הבסיסית שלו היא לתרום לעמידות האיפור. מעבר לכך יש פריימרים יעודיים לכל מיני בעיות בעור, כמו פריימרים שאמורים לטשטש מעט פיגמנטציה, למלא את הנקבוביות כך שלא יבלטו ונוספים.



הפריימר הראשון שבדקתי הוא הPOREfessional, פריימר שנועד להיות פיתרון לבעיית הנקבוביות בפנים. נקבוביות נמצאות אצל כולנו אך יש אנשים שאצלם הן רחבות יותר והם היו מעדיפים להסתיר אותם, מה גם שלפעמים איפור מדגיש נקבוביות.
בבנפיט אומרים שאפשר להשתמש בPOREfessional מתחת או מעל מייק-אפ וגם לבד. הוא אמר לצמצם את הופעת הנקבוביות בעור ולהפוך את העור לחלק. הפורמולה שלו היא נטולת שומן והוא מכיל ויטמין E.
מה קורה באמת?
הפריימר מגיע בטיובה נוחה לשימוש, אפשר להוציא בדיוק את כמות החומר שרוצים ובכל מקרה, זו צורה חסכונית יותר לאחסן נוזלים, קרמים ודומיהם. הוא עצמו בגוון חום בהיר (ונשאר שקוף אחרי טשטוש), והוא מרגיש דיי סיליקוני. נמרח בקלות על העור והגימור שלו אבקתי, כאילו מה שעל העור זה אבקה, ולא קרם. יש לו ריח סביר ולא חזק מידי של איזושהיא תערובת פרחים או משהו בסגנון.
בדקתי את הפריימר הזה כמה פעמים, לפי שלושת הדרכים שבנפיט הציעו להשתמש בו. באף אחד מהדרכים לא נעשה שינוי גדול בנקבוביות (הקטנות, יש לציין) שיש לי. דווקא קורין כתבה שלדעתה הוא פועל יותר טוב על נקבוביות קטנות, אבל אצלי לא ממש ראיתי שינוי.
בתור פריימר, הוא באמת טוב.  המייק-אפ נמרח מעליו בקלילות, מתקבע יפה ונשאר עמיד.
איפה קונים? באינטרנט או בחו"ל. 29$ לגודל מלא (22 מ"ל) או 10$ לאריזה מוקטנת כמו שיש לי (7.5 מ"ל). האופציה הבטוחה היא להזמין מהאתר הרשמי של בנפיט, http://www.benefitcosmetics.com, רק שימו לב שעלות המשלוח גבוהה במיוחד.



הפריימר השני הוא That Gal, פריימר מבהיר.
בבנפיט אומרים לשים את That Gal לפני מייק-אפ או לבד, ושאפשר גם לעשות איתו "תיקונים" בהמשך היום. הוא אמור העור לזוהר וחלק.
מה קורה באמת?
הפריימר שיש לי הוא באותה טיובה של הPOREfessional, ככה שנוח להשתמש בו. הגודל המלא שלו מגיע באריזה שונה, שלדעתי נראית פחות נוחה לשימוש. הוא בצבע ורוד בהיר (נשאר שקוף לאחר טשטוש), הוא במרקם נוזלי יחסית ולא מרגישים סיליקון. יש לו ריח חזק יחסית של מרכך כביסה (וקצת של מסטיק). קצת מוזר, אבל הריח נעלם מהר.
נתתי לפריימר דקה להתייבש ועברתי למייק-אפ. היה כיף למרוח את המייק-אפ, That Gal באמת החליק את העור והיה בסיס טוב למייק-אפ. יש אפקט קליל של זוהר, אולי צריך לשים יותר מהפריימר כדי שהאפקט יהיה ברור יותר.
גם הוא מעולה לדעתי בשמירה על עמידות המייק-אפ, וזו היא בעצם מטרתו האמיתית.
איפה קונים? באינטרנט או בחו"ל. 29$ לגודל מלא (11 מ"ל). האופציה הבטוחה היא להזמין מהאתר הרשמי של בנפיט, http://www.benefitcosmetics.com, רק שימו לב שעלות המשלוח גבוהה במיוחד.


שני הפריימרים שיש לי הם בגודל מיני - 7.5 מ"ל כל אחד (הלובלו להשוואה):


הפוסט הבא יהיה על איפור יומי קליל, מקווה להעלות אותו במהירות :)

4 תגובות:

  1. אחלה סקירה :) מודה שמעולם לא נתקלתי בשני הפריימרים האלה, אני גם חולה על גדלים מוקטנים, זה כזה חמוד :)

    אם היה לי כוח להוסיף עוד שכבה בבוקר בטח הייתי חוזרת לפריימר מתקן גוון של פופה [יש לי קצת אדמומיות מעצבנת בפנים]. אבל בקיץ עם שכבה של קרם הגנה לפני המייקאפ אני ממש לא רואה את עצמי מוסיפה גם פריימר לחגיגה

    השבמחק
    תשובות
    1. חגיגות זה כיף :)
      לדעתי דווקא בקיץ יש צורך בזה, כי אז חם והאיפור פחות עמיד, אבל אם הסתדרנו בלי פריימרים עד עכשיו נוכל להמשיך ככה

      מחק
  2. הי, בהצלחה עם הבלוג החדש, אהבתי את העיצוב הנקי. בסקרנות דגמתי כמה פריימרים: סמשבוקס, קלרינס ולוריאל. אין לי נקבוביות פעורות, אךלא ראיתי שינוי במראה העור, בדיוק כמו שכתבת. אשר לעמידות המייקאפ, אני טיפוס של קיצורי דרך ונרתעתי מהצורך להוסיף עוד שלב/שכבה באיפור הבוקר, אך לומי החדש שטרם עשה עליה ארצה - מבית לוריאל בהחלט מסקרן אותי. התיאור שלך על יתר עמידות למיקאפ בהחלט מעורר מוטיבציה להתאמץ.
    אשר לבנפיט, בהחלט לא זולים אך אריזותהרטרו של האיפור בהחלט מעורות חשק.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      לא שמעתי הרבה על החדש של לוריאל, על הקודם שמעתי רק מחמאות, אבל הדיילות מתעקשות שלא מייבאים אותו יותר (אחרי שאני מצליחה להסביר להן בהסבר ארוך מאוד למה אני מתכוונת)..
      האריזות של בנפיט באמת מקסימות וגם המוצרים איכותיים לדעתי. נפילה קטנה העובדה שהפריימר שיעודי לנקבוביות לא מזיז להן, למרות שקראתי ביקורות של אנשים שאצלם זה עובד

      מחק