יום שישי, 6 ביולי 2012

פיתרון למאותגרות אייליינר ?


אחרי הפסקה קטנה בפוסטים, חזרתי עם סקירה מפורטת על מוצר שאני מאוד אוהבת - מסקרות. :)



המסקרה שכאן היא Liner Effect מבית בורז'ואה. אחרי ההתלהבות מהמוצרים האחרים של החברה שיצא לי לנסות, רציתי לדגום גם מסקרה שלהם.
למסקרה הזו יש שני תפקידים: להאריך את הריסים, וליצור אפקט של אייליינר.

למברשת המיוחדת כפי שניתן לראות בתמונה יש שני צדדים, כאשר הצד עם ה"קוצים" הקצרים אמור ליצור את אפקט האייליינר והצד עם המאורכים אמור להאריך את הריסים. בפועל, שני הצדדים נותנים אפקט דומה, להשוואה:

הצד הקצר, ליצירת אפקט אייליינר:


הצד הארוך, להארכה של הריסים:


ההבדל שאני רואה - הצד עם ה"קוצים" הארוכים מפריד יותר טוב את הריסים ומאריך אותם מעט יותר מהצד השני, שיוצר יותר הצטברות של חומר בבסיס של הריסים ולכן נוצר האפקט.

שתי התמונות הן עם שכבה אחת בלבד של מסקרה, כך שמי שמחפשת את אפקט ההארכה - לדעתי זו מסקרה מעולה בשבילה. קשה לראות בתמונות של העין בלבד אך המסקרה הזו יוצרת מסגרת מאוד יפה לעין ומבליטה אותה (מדובר על שכבה אחת בלבד של מסקרה! ).

בנוגע לאפקט האייליינר - הוא נראה מרחוק לא רע בכלל, ובאמת גורם להדגשה של העין. כך שמי ש"מפחדת" משימוש באייליינרים, המסקרה הזו יכולה להוות התחלה נחמדה. לאלו שאוהבות את המראה המודגש מאוד ופס עבה של אייליינר - המסקרה הזו לא תהיה תחליף, אבל תשמש תוספת נחמדה.

המברשת ממש לא גדולה ומאוד נוחה לעבודה וגם הפורמולה לא נוזלית מידי או סמיכה מידי - מושלמת לדעתי.

הסרה: כמו כל מסקרה, צריך להסיר אותה ביעילות עד שלא ישאר אפילו פירור.  הנבחרת שלי עושה זאת בלי שום בעיה.
המסקרה לא עמידה במים - קיימת גרסא כזו שלה (אני נמנעת מכאלו כי קשה מאוד להסיר אותן), אך מים לא מסירים אותה טוב. הם כן מפוררים אותה לאט לאט ומורחים אותה. אז לא להתעצל ולהשתמש במסיר איפור !

המחיר המלא שלה אם אני לא טועה הוא 115 ש"ח, כרגע עד סוף חודש יולי היא במבצע של 55 ש"ח יחד עם מסקרות נוספות מבית בורז'ואה.

התנסיתן במסקרה הזו או במסקרות אחרות של בורז'ואה, או שסתם יש לכן המלצה על אחת מעולה ? אשמח לשמוע בתגובות. אתן גם מוזמנות לעמוד הפייסבוק של הבלוג לעדכונים נוספים. נתראה בקרוב בפוסטים נוספים (:

8 תגובות:

  1. צר לי - לא רואה אפקט של אייליינר.

    השבמחק
    תשובות
    1. כתבתי בפוסט שאייליינר זה לא, והיא בעיקר מאריכה. אך כשמסתכלים על כל הפנים העין באמת מודגשת הרבה יותר מכל מסקרה שניסיתי, כך שיש שם משהו .. :)

      מחק
  2. המסקרה הזו מקבלת המון פידבקים חיוביים, לא ניסיתי כי אני אוהבת מסקרות שגם מעבות. נראה שהמברשת טובה לריסים התחתונות לא?
    לגבי אפקט האייליינר- אפשר להשיג את האפקט הזה עם כל מקרה , אם מתחילים ממש מהבסיס, לדעתי עפרט\ון בקו הדמעות העליון... או איך שלא קוראים לזה הרבה יותר אפקטיבי

    השבמחק
    תשובות
    1. התכוונתי אפשר להשיג את האפקט עם כל מסקרה

      מחק
    2. יש לי מסקרה שאיתה זה לא עובד בכלל, אבל אחרות אולי כן :) והצד הקצר באמת מושלם לריסים התחתונות

      מחק
  3. היא מאוד מאוד טבעית בעיניי

    השבמחק
  4. נראית כמו מסקרה חביבה, דיי טבעית ויומיומית. תודה על הסקירה :)

    השבמחק