יום שני, 23 ביולי 2012

הזמן הורוד :)

מזג האויר הקיצי (והמעיק) שנמצא אצלינו עכשיו עושה לי חשק לאיפור בגוונים צבעוניים יותר, ופחות להיצמד לצבעי ניוד, כתום וחום שאיתם הייתי בד"כ מתאפרת. נתחיל עם התחדשויות בצבע ורוד. מעבר לעיצוב החדש של הבלוג, אסקור בפוסט צלליות של חברה עממית (מאוד) מול חברה יחסית מקצועית, צלליות דחוסות מול צלליות קרם, מוכנות ?



את שלישיית הצלליות של וואו קיבלתי במתנה במסגרת מבצע קופונים שהיה דרך הפייסבוק שלהם. היה אפשר לבחור ממספר מוצרים, והצלליות נראו לי יפות :) הן קיימות אצלם במגוון של צבעים, ועולות 13 ש"ח ל4.5 גרם. בעיקר הצללית האמצעית עניינה אותי, נראתה ורודה עם תת-גוון קורלי יפה, מיוחדת. באריזה הנפתחת יש מראה צרה מאוד (שאני לא מבינה איך אפשר להתאפר מולה ..) ואפליקטור ספוג (שלא ישומש אצלי).

ומה דעתי ?
תחילה בסווטצ'ים התאכזבתי לגלות שהצללית האמצעית אינה קורלית בכלל .. האמת שהיא וזו שמשמאלה כמעט זהות. מה שממש הופתעתי לגלות, הוא הפיגמנט של הצללית הלבנה ! בסווטצ' כאן למטה מהשתיים הורודה העברתי את האצבע שוב ושוב והלבנה - פעם אחת בלבד. 


ניתן לטשטש את כל הצלליות האלו בקלות ובמהירות, והלבנה ממש מושלמת להארות - אין בה גליטר בולט והיא מאירה יפה מאוד את הזוית הפנימית של העין.
הייתי ממליצה על השלישיה רק בשביל הצללית הלבנה - אני לא יודעת אם יש וכמה היא עולה בנפרד :)


אם התעמקתן בתחילת הפוסט, אתן כבר יודעות שבתוך הקופסה הזו נמצאת צללית קרם ורודה ... של מאדינה מילאנו.
VIBRANT PIGNAT EYESHADOW הן סדרת הצלליות הקרמיות של מאדינה מילאנו. לפי מה שראיתי, הן כולן גליטריות. המחיר של צללית הוא 98 ש"ח ל8 גרם. 


הצללית הזו היא שילוב של ורוד-סגלגל וגליטר. הדרך הכי טובה להסביר את הכמות הדרושה לשימוש ממנה היא הסווטצ':


כמו שניתן לראות, כמות מאוד קטנה של הצללית מיטשטשת לשטח מאוד רחב. בשלב מסוים, כל מה שניתן לראות הוא גליטרים.. גם הצללית הזו ניתנת לטשטוש בקלות, אפילו בקלות מידי. לדעתי צריך להשתמש פה בכמות קטנה יחסית ולטשטש בעדינות, עד שמגיעים לגוון הרצוי ואם רוצים קצת יותר צבע, להוסיף עוד.
היא יכולה להתאים בקלות גם לאיפור יום-יומי וגם לאיפור ערב כבד יותר, הכל תלוי בכמה מטשטשים. היא יכולה לשדרג לדעתי כל איפור עיניים בסקלת הגוונים של ורוד-סגול וגם גוונים נייטרלים כמו הניוד והחום מההתחלה..

לסיכום, אני מרוצה משני המוצרים. הצלליות מוואו קצת אכזבו בצבעים אבל הצללית הלבנה הזו ממש טובה להארות ואני שמחה שמצאתי אותה. עם הצללית ממאדינה מילאנו צריך קצת תשומת לב בהנחה, והתוצאות שלה יהיו טובות.
במקום לשנות את הצבעים של איפור העיניים שלי, מצאתי שתי דרכים לשדרוג שלו.
יש לכן המלצות לצלליות שמשמות להארה או לצלליות קרם אחרות ? אני אשמח לשמוע! כמובן שגם אם יש לכן עוד שאלות על המוצרים הנ"ל (או על נושאים אחרים), בקשות, או כל דבר אחר - אתן מוזמנות להגיב. שבוע טוב לכולן :)

4 תגובות:

  1. לצערי אין לי עוד נסיון עם צלליות קרם, אבל גם לזה אני אגיע. אני מתה לנסות את הקולור טאטו של מייבלין, הבנתי שהן מאוד עמידות. אם כבר מדברים על עמידות, הצללית קרם של מדינה מילאנו עמידה לבד או שיש לקבע אותה עם צללית אבקה/דחוסה?

    ואם את מעוניינת בהמלצה לצללית ורודה דחוסה במחיר זול ויש לך גישה לביוטיקר-ממליצה על הצללית מס' 12 שלהם. פיגמנט מטורף, עמידות טובה (מעל פריימר כמובן, אני תמיד עם פריימר), נוחה לטשטוש. את יכולה לראות אותה ואת הסווטצ' שלה אצלי בבלוג, בפוסט של ביוטיקר.

    בנוגע להמלצה לצללית ורודה-קורלית, הצללית בתפזורת של לוריאל בצבע magnetic coral מסדרת ה-infailable מהממת, ממה שראיתי בהתנסות עם הטסטר שלה. גם קראתי עליה הרבה תשבוחות.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על ההמלצות על הצלליות !

      הצללית קרם של מאדינה מילאנו נשארת בדיוק כפי שהונחה 6 שעות, אחרי 8 שעות (פעם הבאה שהסתכלתי במראה) היא כבר התחילה לדהות. וזה עם שהיה לא קצרה בכלל בשמש ;) אני חושבת שעם קיבוע של צלליות או פריימר למטה היא לא תזוז בכלל

      מחק
  2. אהבתי את הצלליות של וואו יש לי את הפלטה של השחור אפור לבן והם עמידים בצורה יפה והגוונים שלהם סטניים ויפים.

    השבמחק
  3. הצללית הלבנה של וואו באמת מפתיעה באיכות שלה, יחסית קשה למצוא צללית מאט לבנה ופיגמנטית, ועוד אחת שקל לטשטש.

    באופן אישי אין לי כ"כ ניסיון עם צלליות קרם, אין לי מושג למה, האמת... הצללית של מאדינה ממש חמודה, אני כ"כ רואה את עצמי משתמשת בה על בסיס קבוע

    השבמחק