יום שני, 23 באפריל 2012

עוד קצת בנפיט..

היום אספר לכן על ההתנסות שלי עם הערכה Confessions of a Concealaholic של חברת Benefit.




 בערכה 6 מוצרים: (התיאורים ישירות מהאתר של בנפיט)
1. That Gal - פריימר למראה זוהר
2. Erase Paste - קונסילר ל"הסוואה" (גוון Medium)
3. Boi-ing - קונסילר ב"עוצמה תעשייתית" (גוון 1)
4. Boi-ing - קונסילר ב"עוצמה תעשייתית" (גוון 2)
5. Eye Bright - מבהיר מיידי.
6. Lemon Aid - פריימר לעיניים מתקן צבע
* בנוסף מצורפות שתי מברשות דו-צדדיות, שליד כל קצה כתוב למה המברשת מיועדת.

על That Gal תוכלו לקרוא כאן.

ה Erase Paste הוא קונסילר שמיועד לשימוש בעיקר באזור העיניים אך גם בשאר הפנים. הוא מגיע בשלושה גוונים, כשבשלושתם תת-הגוון הוא ורוד.  חששתי שהגוון שיגיע בערכה יהיה כהה מידי בשבילי אך הסתבר שהוא מושלם לכהויות מתחת לעיניים. המרקם שלו קרמי וסמיך יחסית. גיליתי שרק נגיעה קטנה עם קצה המברשת המצורפת מספיקה לטשטוש מתחת לעין אחת, הכי נוח להניח את החומר מהמברשת בנקודות ואז לטשטש עם האצבע. עוד לא ניסיתי לטשטש איתו באזורים אחרים. הוא מסתיר את הכהויות בצורה ממש יפה וגם מבהיר, אך לא מאוד עמיד. לא ניסיתי לשים פריימר מתחתיו, כשאבדוק את זה אני אעדכן :)

ה Boi-ing הוא קונסילר עם כיסוי גבוהה יותר משל ה Erase Paste. הוא מגיע ב5 גוונים, שתת-הגוון של כולם נוטה לצהוב. המרקם שלו קרמי והגימור שלו יחסית אבקתי. עם הקונסילר הזה הייתי צריכה להשתמש במעט יותר מנגיעה של המברשת (הוא הרבה יותר סמיך, לכן נגיעה לא ממש אספה חומר), ושוב לטשטש עם האצבע. הוא אטום יותר ועמיד יותר מה Erase Paste.  עוד לא עבדתי איתו הרבה, לכן זו רק חוות דעת ראשונית.

ה Eye Bright, שמומלץ להניח בזוית הפנימית של העין על-מנת להאיר אותה. הוא עובד יפה מאוד, מאיר את העיניים ומשדרג כל איפור. הבעיה הגדולה אצלו בקיט הזה, הוא שבמקור המוצר הזה הוא עיפרון. ויחסית קשה להוציא אותו באמצעות מברשת\אצבעות ולהניח אותו יפה. זה קטע מעצבן ביותר. ולכן הייתי ממליצה לקנות אותו בצורת העיפרון, ולא בתוך קיט שבו הוא מגיע כמו כאן.

ואחרון, ה Lemon Aid הוא פריימר לעיניים בצבע צהוב. הוא אמור לתרום לעמידות הצלליות ולאחד את הגוון של העפעף לפני ההנחה (בעיקר לנטרל אדמומיות). גם הוא (איזו הפתעה) במרקם קרמי. כמות קטנה שאוספים עם המברשת המצורפת לערכה מספיקה לכסות את שני העפעפיים. לא יודעת איך הוא בנטרול אדמומיות, אך הופתעתי כשהנחתי צלליות מעליו והצבע שלהן היה ממש מדויק ויפה. הוא גם פריימר מעולה ששרד 7 שעות (עד שהסרתי את האיפור) כולל 45 דקות אימון, והצלליות לא זזו. למי שמחפשת פריימר לצלליות, שתיקח אותו כאופציה.

*הקטע של המברשת המצורפות נחמד, רק שלדעתי הן לא טובות כדי לטשטש את החומרים האלו, הן צפופות וקשות מידי. נחמד להניח איתן אבל לא נעים לטשטש. הן גם מאוד קטנות.


בשביל כל הסווטצ'ים הנ"ל לקחתי מעט חומר על המברשת ומרחתי על היד, מלבד הEye Bright, שבשביל להגיע איתו לכזה סווטצ' הייתי צריכה לחזור על הפעולה 3 פעמים, שתבינו כמה לא נוח לעבוד איתו ..

לערכה מצורפת חוברת קטנה שמסבירה על המוצרים בתוספת איורים מקסימים שמראים איך ואיפה מומלץ להשתמש בכל מוצר.

אני שמחה שקניתי את הערכה, זו הייתה הזדמנות להתנסות בהרבה מוצרים שונים במחיר שזול יחסית למחירם המלא. המוצר שהכי התלהבתי ממנו היה הLemon Aid, ואני מקווה לנסות את הEye Bright בגרסת העיפרון שלו.

המחיר הרשמי של הערכה הוא 36$, אפשר למצוא אותה באתר הרשמי של בנפיט ובאתרים נוספים כמו אסוס,  lookfantastic ועוד.

התנסיתן באחד המוצרים שכאן או במוצרים אחרים של בנפיט? אשמח לשמוע :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה