יום שישי, 13 באפריל 2012

איפור עיניים אהוב

בחרתי להתחיל את הבלוג שלי באיפור עיניים שאני אוהבת, בעיקר כי הוא מדגיש את הצבע של העיניים שלי.



אז איך מגיעים למראה הזה?
שלב ראשון: Too Faced Shadow Insurance.
למי שלא מכיר, זהו פריימר לצלליות של חברת Too Faced שלא מוכרת את מוצריה בארץ.
בקצרה, תפקיד הפריימר הוא להיות בסיס לצלליות ו"להחזיק" אותן על העפעף במשך כל היום - בעצם לתרום לעמידות הצלליות. קניתי את TFSI אחרי שקראתי ביקורות עליו בבלוגים שונים, לדוגמא הבלוג של מרינה והבלוג של אלטר-אגו.
אני אוהבת להשתמש בו ולדעתי העובדה שיש לו מעט צבע גם תורמת לאחידות בעפעף לפני הנחה של צלליות.
ניתן להזמין את TFSI מהאינטרנט מאתרים כמו Ebay וAmazon וגם מאתרים שונים שמוכרים בעיקר קוסמטיקה.
השימוש: מוציאים מעט חומר מהטיובה ובעזרת האצבעות מורחים על העפעף. מחכים דקה בערך לייבוש, וממשיכים עם האיפור.



שלב שני: עיפרון לעיניים Multiply של חברת Pupa מספר 26.
עפרונות "Multiply" של פופה נקראים כך בזכות שלושת השימושים שניתן לעשות בהם: שימוש כאייליינר, כצללית או לתיחום מטושטש של העין בעזרת ספוג שנמצא בקצה השני שלו. לסדרה צבעים רבים ולי יש את גוון 26 - בצבע זהב.
אני אוהבת את העפרון העיניים הזה, הוא נמרח בקלות וגם הגוון יפה. לא ניסיתי עדיין למרוח אותו בעזרת הספוגית טשטוש עדיין, אבל יכול להיות שזה גם מראה שמתקבל יפה.
ניתן להשיג את העפרונות האלו בסופר-פארם ודומיהם שמוכרים מוצרים של PUPA, המחיר הוא לדעתי 80 ש"ח לפני מבצעים.

השימוש: מרחתי קו בצמוד לריסים, כמו אייליינר.


שלב שלישי: צללית מפלטה לא ידועה, בגוון זהב.
על הפלטה כתוב "Beauty Fantasy" ובתוכה יש 36 צלליות. הזהובה שהשתמשתי בה היא לדעתי הכי מוצלחת.
השימוש: בעזרת מברשת לא צפופה מאוד להנחת צלליות, הנחתי את הצללית על העפעף - מקו הריסים ועד השקע.

שלב רביעי: Line Definer של חברת Maybelline בצבע שחור.
אייליינר בצורת טוש של מייבלין נראה מאוד נוח לעבודה והיה במבצע (40 ש"ח לדעתי) ולכן נקנה. בבית התברר שקשה לעבוד איתו, ובעיקר קשה ליצור קו דק. אחרי הרבה אימונים אנחנו כרגע חיים יחד בשלום.
האייליינר הזה נמכר בדוכני מייבלין שנמצאים בסופר-פארם, ניו-פארם ובמשביר שמפוזרים ברחבי הארץ. המחיר שלו בערך 90 ש"ח לפני מבצעים.
השימוש: הנחתי את האייליינר בצמוד לריסים, ניסיתי ליצור קו שמתחיל דק בזוית החיצונית של העין ומתעבה מעט כשמתרחקים ממנה. לאחר כן השתמשתי שוב בעיפרון Multiply של פופה, כדי להדגיש אותו בין האייליינר לצללית.


שלב חמישי: מסקרה Grow Luscious של חברת Revlon.
רבלון טוענים שזוהי המסקרה הראשונה שעוזרת לריסים לגדול חזקים יותר בזמן שבאופן נראה בזמן השימוש בה, היא מוסיפה אורך ונפח. המברשת של המסקרה הזו היא בצורה של חרוט, ויחסית גדולה. נוח לעבוד איתה (גם אם דרושות פעמיים-שלוש כדי להתרגל). אני יודעת שקיימת גם גרסה עמידה במים של המסקרה הזו.
ניתן לקנות אותה בכל דוכני רבלון שנמצאים בסופר-פארם, ניו-פארם ובמשביר שמפוזרים ברחבי הארץ. אם אני לא טועה, המחיר שלה הוא 100 ש"ח לפני מבצעים.
השימוש: אני סירקתי את הריסים לפני השימוש, ואז שמתי שתי שכבות של מסקרה.


שלב שישי ואחרון: Intense Eyeliner של חברת Ga-de בצבע שחור.
עיפרון שחור פשוט של חברת ג'ייד הישראלית. השימוש בו נוח, הוא נמרח בלי בעיה וגם בד"כ נמכר ב20-30 ש"ח. ניתן לקנות, שוב - בסופר-פארם, ניו-פארם ובמשביר שמפוזרים ברחבי הארץ.
השימוש: בעזרת העיפרון הזה תחמתי את מעקה העין התחתון.


סווטצ'ים של המוצרים:


מקווה שנהנתן :)
גלי

4 תגובות:

  1. תתחדשי על הבלוג :) שיהיה המון המון בהצלחה!
    אהבתי את האיפור שיצרת, בסה"כ הוא פשוט מאוד לביצוע ויוצא עדין ויפה.
    העיפרון של פופה מהמם, יש לי אחד אחר מהסדרה הזו, לא ידעתי שאפשר להשתמש בהם גם בתור צלליות...

    השבמחק
  2. תודה רבה! :)
    כשקיבלתי את העיפרון וראיתי שכתוב עליו "Triple purpose pencil" הלכתי לאינטרנט לחפש, והגעתי לדף הזה - http://www.pupa.it/eng/make-up/eyes/Product/multiplay_1.aspx. אמנם הגוון שיש אצלי לא מופיע שם, אבל הסבר לשלושת השימושים כן :)

    השבמחק
  3. הפיגמנט של העפרון של פופה ניראה מטורף! את המסקרה הזאת גם יש לי אבל אני פחות נהנת ממנה, לא רואה שהיא נותנת ביצועים יוצאי דופן..
    תתחדשי על הבלוג והמון הצלחה! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הפיגמנט באמת מדהים, ניסיתי גם אחד כסוף שהעברתי כי לדעתי לא מתאים לי לצבע עיניים, וגם הפיגמנט שלו היה ממש טוב.
      ותודה רבה :)

      מחק