יום שבת, 13 באוקטובר 2012

פינוקי יום הולדת :)

בחודש שעבר חגגתי יום הולדת, שלדעתי הוא תירוץ מצויין לקצת פינוקים (גם לכבוד השנה החדשה) אז הפוסט הזה בא להראות לכן את ההתחדשויות שלי לכבוד היוםהולדת, עם קצת חוות דעת על מה שכבר הספקתי לבדוק.
נתחיל עם התחדשויות איפוריות (ולק אחד), ובהן ההזמנות הראשונות שלי מאיביי:




                            


מייק-אפ Mineral Matte של בורז'ואה.
הוא במרקם מוס, ומגיע בצנצנת קטנה (18 מ"ל) ועם מברשת מתאימה להנחתו.
החלטתי לקנות דווקא אותו אחרי המלצה שקראתי בפורום איפור. הוא נשמע לי מתאים לעור שלי ונוח לשימוש.
כשקיבלתי אותו ראיתי שהצנצנת באמת קטנה (קוטר של בערך 3 ס"מ). יש לו ריח מתוק יחסית חזק בצנצנת, אבל הוא לא מורגש בשימוש.
התנסות ראשונית: המברשת שמצורפת ממש מתאימה להנחה של המייק-אפ הזה. היא מטמיעה אותו בעור בלי עבודה מיותרת, והמראה שנשאר הוא מאט, יפה ואחיד. לא הרגשתי צורך בפודרה (גם לא אחרי כמה שעות איתו). מעולה !
מחיר: קצת פחות מ50 ש"ח (כולל משלוח), דרך המוכר הזה מאיביי. לא יקר והגיע מהר :)



לק  Pirouette My Whistle של OPI מקולקציית הבלט.
לק בגודל מלא של OPI, שקוף עם גליטרים כסופים בשני צבעים שונים.
ראיתי סווטצ' שלו באינטרנט והתלהבתי כל-כך, שפעם ראשונה הזמנתי לק מהאינטרנט ועוד במחיר יותר גבוה ממה שאני רגילה לשלם על לקים.
התנסות ראשונית: טופ מדהים לכל צבע! זה ממש משדרג את המראה של הלק. אני ניסיתי אותו כ"אצבע מורדת", וזה היה נראה מקסים לדעתי. כשניסיתי להסיר אותו נשארו על הציפורניים רק הגליטרים הגדולים יותר, שירדו בלי בעיה כשניסיתי "לגרד" אותם בעדינות עם הציפורניים.
מחיר: כ40 ש"ח (כולל משלוח), דרך המוכר הזה מאיביי. גם פה המשלוח היה מהיר :)



צלליות Color Tatto של מייבלין.
צלליות הקרם של מייבלין, שכבר חודשים מדוברות ברחבי האינטרנט. החלטתי שהגיע הזמן להתנסות.
את הצבע הלבן הזמנתי כי חשבתי שהוא "יקפיץ" צלליות פחות פיגמנטיות שיש לי, והשני פשוט מהמם לדעתי! משתיהן התלהבתי אחרי שקראתי עליהן אצל טל פלג המדימה :)
התנסות ראשונית: הצלליות פיגמנטיות ועמידות במים, מעבר לזה לא הספקתי לנסות במיוחד.
מחיר: בין 38-42 ש"ח לאחת (משלוח חינם), אצל המוכר המקסים הזה שממנו גם הפינוק הבא:



ליפסטיין Just Bitten Kissable, של רבלון.
עוד מוצר מדובר בחודשים האחרונים. נראה כמו הצ'אביס של קליניק, אבל הוא שונה לחלוטין - מטרתו "להכתים" את השפתיים, ככה שישארו עם צבע השפתון לאורך זמן ולא יהיה צורך לחדש בתכיפות.
בחרתי דווקא בצבע הזה כי רציתי משהו בולט יחסית, אבל לא כתום\סגול. ככה שLovesick הולך!
התנסות ראשונית: ממש אהבתי! הצבע חזק אבל יפה, ובהחלט נשאר סטיין על השפתיים, לשעות. לשפתון יש ריח נעים של מנטה (שלא מורגש לאחר ההנחה, לאלו שלא אוהבות), והמריחה נוחה ומדויקת.
מחיר: 42 ש"ח (משלוח חינם), אצל אותו מוכר מעולה מלמעלה :)




שפתון Cherry של איל מקיאג'.
לא ממש פינוק יוםהולדת, אלא קצת מאוחר יותר. קיבלתי הודעה מאיל מקיאג' של שפתון מתנה בצבעי הסתיו. חשבתי שיהיה אפשר לבחור בין שפתונים חומים\סגולים, אבל היה אפשר לבחור מכל הגוונים הקיימים. זכרתי ששמעתי פעם שמישהי חיפשה את הגוון הזה, אז החלטתי לנסות גם. אהבתי את הסווטצ' ולקחתי את הצבע הזה.
התנסות ראשונית: פה זה כבר קצת מעבר, כי השפתון היה בשימוש יום-יומי כבר שבוע. השפתון מלחח ולא מייבש, הוא לא מתקבל אטום על השפתיים ככה שהצבע לא זועק. העמידות סבירה והגוון יפהפיה לדעתי ומחמיא לפנים שלי :)
מחיר: 97 ש"ח בסניפי איל מקיאג'.

ובלי סווטצ'ים לשפתונים? מה פתאום! למטה Cherry של איל מקיאג', למעלה Lovesick של רבלון.

ולמוצר הבא:



קונסילר מינרלי בעיפרון של איל מקיאג'.
זו המתנה שבחרתי לעצמי מהודעת ה"100 ש"ח מתנה ליום הולדת" שקיבלתי מאיל מקיאג'. רציתי עיפרון בצבע גוף כדי לשים בקו המים, ולא מצאתי כזה בסופר-פארם.
התנסות ראשונית: המוצר מעולה גם להנחה בקו המים, וגם בתור (נו, נחשו!) קונסילר ;).
מחיר: 88 ש"ח בסניפי איל מקיאג'.

ועכשיו קצת טיפוח:


מסכת בוץ של סבון (סבון של פעם).
קראתי עליה ממש מזמן אצל אירנה, ומאז היא חיכתה בראש להזדמנות. ההזדמנות הגיע בדמות קופון ל1+1, ככה שגם חברה נהנתה ממסכה בחצי מחיר.
התנסות ראשונית: ריח נעים של וניל, ומנקה את העור ביסודיות.
מחיר: 89 ש"ח ל200 מ"ל, ברשת "סבון".



סבון, פילינג, וקרם גוף מסדרת Disney של ללין.
על השלישייה המתוקה הזו קראתי כבר מזמן אצל ליאן (המתוקה בעצמה!). כל אחד מהמוצרים מגיע בגודל של 200 מ"ל, והם בתוך שפופרות עם ציורים מקסימים וריח מעולה. כשהגעתי ל-ללין ביום של ערב ראש השנה, היה מבצע על ערכות לחג - והערכה הזו עלתה 90 ש"ח (במקום 150 ש"ח לשלושת המוצרים). יחד עם הנחת היום הולדת לחברי מועדון שיש לי, שילמתי על הערכה רק 63 ש"ח!
את הערכה עוד לא ניסיתי ככה שאין התנסות ראשונית :)
מחיר: 50 ש"ח לכל אחד מהמוצרים.

סיימנו! חוות דעת מפורטות על כל המוצרים מובטחות בהמשך!
בקשה ממני אליכן  - תכנסו לפוסט הכל-כך חשוב הזה של ליהי, תקראו בתשומת לב ותעבירו הלאה.
שיהיה לכולן תקופת "אחרי החגים" קלה, ואל תשכחו את כל ההבטחות לעצמכן!
אם יש לכן שאלות על המוצרים, בקשות, או כל דבר אחר, אני פה בתגובות ובפייסבוק :)
שבוע נעים לכולן 3>

22 תגובות:

  1. באלי להתחלף איתךךך! רציתי לדעת אם הקונסילר של איל מקיאג' עלה לך 88 אחרי המתנה של המאה שח או לפני :) שבוע טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. היי :)
      המחיר של הקונסילר הוא 88 ש"ח, ככה שעם ה100 שקל מתנה שקיבלתי לא הייתי צריכה להוסיף כלום. שיהיה שבוע מעולה !

      מחק
  2. פוסט מצויין!! המייקאפ של בורז'ואה והצללית הרימונית של מייבלין עושים לי עיניים ;-)
    תתחדשי ותהני ומזל טוב!!

    השבמחק
  3. יאא כמה התחדשויות איזה כיף! תהני :-) ה- lovesick מהמם...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :-)
      גם אני ממש אהבתי את lovesick, וגם את הגוונים של הצלליות שהזמנתי בזכותך ;)

      מחק
  4. תתחדשי ומזל טוב. האם המייקאפ הזה של בורז'ואה נמכר גם בארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      בעמוד הפייסבוק של בורז'ואה כתבו עליו שיש מבצע לפני כמה חודשים, ככה שהוא אמור להיות בסטנדים בדיוק כמו כל מוצר אחר :) אני אישית חושבת שראיתי אותו אבל לא בטוחה.

      מחק
  5. תודה רבה על האיזכור! אני שמחה לבשר שאת הסבון בסדרת מיני ומיקי כבר סיימתי, אין כמו לסיים מוצרים!
    המייקאפ נראה מאוד מעניין, לא נתקלתי בו בארץ בנתיים.
    תהני מכל הפינוקים!

    השבמחק
  6. מזל טוב גלי,
    וואו נראה שהתחדשת בהמון מוצרים שווים, תהני.
    לאיזה סוג עור מתאים המוס של בורז'ואה?
    אפשר קישור למוכר? (למעלה אין)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :-)
      העור שלי מעורב והמייקאפ ממש טוב עליו.
      הנה קישור למוכר (נמצא גם בפוסט ;) ) - http://myworld.ebay.com/sugarbabygirl/&_trksid=p3984.m1497.l2754

      מחק
  7. פינוקים בהחלט מפנקים, הכל נראה מעולה.
    תתחדשי

    השבמחק
  8. קנית אחלה דברים ליומולדת :)
    אהבתי את הסקירה, ואהבתי ממש שצילמת את הלק מלמעלה, ככה שרואים אותו דרך הפתח ;)

    ותודה על הפרגון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה ! :-) מחמאות ממך על צילום זה כיף ;)
      וכתבת על נושא כלכך חשוב שזה לדעתי חובה לקשר...

      מחק
  9. דבר ראשון - מזל טוב! שתהיה לך שנה מלאת חוויות :)

    אני מסוקרנת מהמייקאפי מוס האלה.. ניסיתי את זה של רבלון ולא התלהבתי..
    איזה עור יש לך?

    אהבתי את הטופ! מתישהו רכשתי טופ דומה לו של OPI servin' up sparkle הוא יצא באיזה זוג (את הלק שהגיע איתו העברתי הלאה)
    רעיון טוב לעשות איתו אצבע מורדת כי באמת שאין לי סבלנות לכל הציפורניים עם גליטר (שאח"כ צריך להוריד ;))

    יש לי 2 צלליות מהקולור טאטו אבל לא את אילו. אחת ברונזה שאני משתמשת בה ליטרלי על בסיס יומי (וכל פעם עם איפור קצת אחר)
    ואחת שאני לא אוהבת טאופית מאט כזו.
    הלבנה נראית לי אידיאלית גם לקו הדמעות (למרות שהפתרון של העפרון של איל מקיאז' כנראה יותר טוב ;))
    מה את עושה עם האדומה? אני מסוקרנת :) כי זה לא טריוויאלי שבנות (שהן לא אני :P) רוכשות גוון שכזה.

    אין על הליפ באלם/סטיין של רבלון. יש לי 3 גוונים ואני מאוהבת בהם לגמרי!

    יש לי איזשהו אנטי לאיל מקיאז' (עניין השירות). בעצם נכנסתי ורכשתי פעם אחת בחיי כשחברה שלי (מאפרת) משכה אותי לסניף כשחיפשתי משהו ולא מצאתי בסופר פארם בגרושים
    ועם ההנחה שהיתה לה זה השתלם (כולה עפרון גבות..)
    השפתון מקסים. אני מאוד אוהבת גוונים בסגנון הזה.

    אין פספסתי את מסיכת הבוץ בסבון? חייבת לבדוק אותה! :)

    ערכת המיקי מאוס מתוקה! רק שלצערי היא מרגישה, לי לפחות, לא הכי פרקטית, אני תמיד מעדיפה לרכוש כל אחד מהמוצרים בנפרד
    אבל למי שיוצא לנסיעות/חופשות זה בטח יכול להיות פרקטי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה המושקעת ! :)
      העור שלי מעורב, ממה שהספקתי להתרשם מאז הפוסט, הם מסתדרים ממש טוב.
      הרעיון לעשות רק אצבע מורדת עם הלק היה כדי לראות קודם איך הוא נראה, ואז החלטתי שזה יפה ככה ואפשר להשאיר במקום לעשות על הכל ;)
      הזמנתי את האדומה כי חשבתי שהיא יכולה להיות ממש ממש מגניב בתור אייליינר, וגם בתור בסיס לכמה צלליות שיש לי ודרושות שיקפיצו להן תת גוונים :)
      הליפבאלם של רבלון באמת אחלה !
      עניין השרות באיל מקיאג' באמת זוועה באחד מהקניונים שהייתי, אבל בסניף שיצא לי לבקר יותר כולן נחמדות מאוד תמיד, ולא מתנהגות לפי הסיפורים שמועברים ברשת ..
      המסיכה באמת מגניבה, והסט באמת טוב למי למשתמשת בשלושת המוצרים האלו בקביעות, במקרה שלי הוא יצא במחיר ממש משתלם ופילינג וקרם גוף זה מוצרים שאני משתמשת באופן קבוע (כמובן שגם סבון, רק שד"כ אחד זול יותר (; )

      מחק