יום חמישי, 26 באפריל 2012

לק Instyle Coral של Rimmel London

ההתנסות של עם מבצע ה64% על קוסמטיקה עממית במשביר לא הייתה מוצלחת במיוחד, היו כל כך הרבה דיילות ואי היה אפשר לעבור ליד דוכן בלי שיקפצו עלייך משני כיוונים.
מה שהספקתי לקחת איתי הוא לק Instyle Coral של Rimmel London. מאוד אהבתי את הצבע שלו והחלטתי לנסות את הלקים של רימל שאף פעם לא ניסיתי.
הגוון שלו הוא קורלי שנוטה לורוד, הוא מתקבל על הציפורניים מעט ניאוני למרות שבבקבוק הוא לא נראה ככה.


על האריזה של הלק כתובות שתי הבטחות:
* מברשת מיוחדת שמעניקה כיסוי מלא במשיחה אחת.
* הלק מתייבש תוך 60 שניות.

המברשת, כמו שניתן לראות בתמונה, עבה יותר ממברשת סטנדרטית של לק והיא גם צפופה יותר. מעניקה כיסוי מלא במשיחה אחת ? ממש לא. רק יותר מידי חומר שנשאר לא ממש אחיד וגם לא מתייבש ...

אם שמים שכבה דקה של לק היא כן מתייבשת תוך 60 שניות, אבל יש צורך בשתיים או שלוש שכבות כאלו כדי להגיע לכיסוי מלא ואחיד.


היתרון הגדול שגיליתי אצלו - ניקיתי פעמיים שונות בזמן שהוא היה עליי, בשימוש עם כל מיני חומרים שבד"כ פוגעים בלקים. ולא נוצרו צ'יפים\קילופים. לא קרה לי אף פעם :)
הייתי מופתעת ומרוצה, אני יכולה לשים אותו גם כשאני יודעת שאני צריכה לנקות ולא לדאוג לאיך הוא יראה אחר-כך. (לא שטפתי איתו כלים, אם יצא לי אני אעדכן).

אז ככה הוא נראה על הציפורניים:



התמונה לא משקפת במדויק את הגוון, כמו שאמרתי יש בו מעט ניאוניות שקשה לראות כאן.

המחיר שלו הוא 35 ש"ח ל8 מ"ל - שימו לב שבלקים בד"כ יש כמות גדולה יותר, בין 13 מ"ל ל17 מ"ל.
במבצע במשביר הוא עלה 12.5 - בהחלט שווה.
יום עצמאות שמח :)

אשמח לשמוע אם התנסתן בלקים אחרים של רימל, אולי אלך לחפש עוד כמה צבעים ..

5 תגובות:

  1. נפגעתי קשה מהמבצעים האלה במשביר... קניתי כמות מטורפת של דברים. לא רק איפור, גם הלבשה תחתונה וכאלה. אבל באמת התפרעתי.

    הייתה תקופה שממש התלהבתי מלקים שמתייבשים מהר, בסוף פשוט קניתי מייבש לק שמקצר לי את התהליכים מאוד.
    הגוון עצמו חמוד ממש, הולם אותך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הספקתי לחזור לשם שוב, קניתי את האייליינר ג'ל של מייבלין.
      את הלק לא קניתי בגלל הייבוש המהיר אלא כי ממש אהבתי את הצבע, ובסוף התברר שהוא פשוט מושלם בעמידות :)

      מחק