יום שלישי, 19 ביוני 2012

Ardell Brow&Lash Growrh Acceletor


מוצר ה"קסם" המדובר לאחרונה בבלוגיספרה ובפורום איפור בתפוז הגיע גם אליי ..

Brow&Lash Growrh Acceletor של חברת Ardell אמור להאיץ את הצמיחה של הגבות ו\או הריסים.

היו לי שתי מטרות בשימוש בו: הראשונה הייתה הארכה של הגבה, שלטעמי הייתה קצרה מידי. השנייה הייתה הארכה של הריסים העליונים. הם לא היו קצרים במיוחד אך אורכם היה קרוב מאוד לשל התחתונים ורציתי הפרש..אם המוצר מבטיח, למה לא? (;



המוצר מגיע בטיובה כמו של מסקרה עם מברשת כמו של מסקרה. החומר הוא ג'ל לבן לא אטום. ההוראות הן למרוח את החומר על הגבות ו\או הריסים בלילה, ולשטוף את הפנים בבוקר.

נהגתי לפי ההוראות חודש, ובמהלכו הגבות אכן ארכו וכמותן גם הריסים.
הפסקתי אחרי החודש כדי לראות האם ההשפעה על הריסים היא בגלל השימוש, העובדה שהג'ל נותן צורה לריסים (ואולי נותן אפקט הארכה? כמו מסקרה מאריכה..) או שהיא נשארת. והיא אכן נשארה כבר לפחות חודש, הריסים באמת ארוכים יותר.

אני קניתי את המוצר באיביי, ידוע לי שניתן לקנות אותו גם בסופר-פארם ב60 ש"ח לטיובה של 7.3 מ"ל (בדיוק זו שיש לי).

הניסיון שלי עם המוצר הזה היה מוצלח, סקירות נוספות תוכלו לקרוא אצל טל, שבעקבותה הזמנתי את המוצר ואצל ישראלה, שגם כתבה על ההתנסות שלה על המוצר.

אשמח לשמוע אם התנסיתן במוצר (ואם כן מה קרה?)  ולענות על שאלות, ושיהיה לכולם שבוע טוב (:

4 תגובות:

  1. אני שמחה שהוא הצליח להשפיע אצלך! כמו שקראת אצלי - הוא לא עשה לי כלום.... אבל זה עניין מאד אישי ואת אחת מבנות המזל (כמו טל) שיש לזה השפעה עליהן.
    אני חושבת שכל אחת שרוצה לנסות באמת צריכה לנסות בעצמה ולא לסמוך על סקירות, כי כמו שאפשר לראות זה משתנה מאחת לאחת.

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור שכל אחת צריכה להתנסות כדי לדעת אם המוצר יתאים לה או לא.
      אחרי שכתבת את הפוסט כבר חשבתי שאני לא ארשום גם, הרי טל ואת כבר כתבתן ובנות נוספות סיפרו בפורום על ההתנסות, אבל כששאלתי אם יעניין אמרו שכן אז רשמתי :)

      מחק
  2. אני אני! XD אממ אני ניסיתי ומנסה עדיין אממ כבר 3 שבועות נראה לי. באמת עליי הוא עובד הגבות שלי ממש זוועה כלומר זה לא מקום ריק אחד שצריך למלא זה בעיקר בעיה של צמיחה מקדימה וכן אני רואה שיפור אמנם לא איזה שיפור של קצה לקצה אבל בהחלט שיפור ניכר ביחס למה שהיה.

    אני יכולה להגיד שהגבות כן קיבלו צורה נורמלית. לפני כן הייתי מסדרת אותם עם עיפרון וצללית וממש בונה צורה מחדש . עכשיו פשוט הפסקתי אני יוצאת ככה בלי להניח כלום ומרגישה סופר בנוח.

    בעיקרון הוא נרכש רק לגבות הריסים שלי לא זקוקים לכלום. אבל אין מה לומר שווה בהחלט לנסות כי זה כמו שישראלה ציינה משתנה מאדם לאדם. לדעתי אני מאוד מרוצה שלקחתי את הסיכון וניסיתי. נ.ב רכשתי אותו בסופר פארם לא יכלתי לחכות לאייבי.

    סורי על החפירה [אייקון נבוך]

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה לשמוע שהמוצר עובד בשבילך, זה נשמע כמו חיסכון רציני של זמן כל בוקר. אני לא יודעת אם היה לי את הכוח כל בוקר מחדש לצייר ולבנות צורה מחדש. לקנות בסופר-פארם זו דווקא אפשרות טובה לדעתי, אמנם יש הפרש במחיר אבל לא צריך לפחד מזיופים\זמן משלוח ארוך ובעיות נוספות.

      ואין על מה להצטער, בשביל זה שאלתי :)

      מחק