יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

ESSIE - Navigate Her

חברת הלקים  פתחו עמוד ישראלי בפייסבוק שבו חילקו 8000 לקים למהירות הרשמה. הלקים נחטפו תוך שעות, וESSIE נתנו הבטחה לפעילויות נוספות בעמוד. אני ממשיכה לעקוב :)

בערך חודש אחרי ההרשמה (כפי שהובטח בעמוד), הלקים התחילו להגיע לתיבות הדואר, ואני קיבלתי את הלק הירוק מקולקציית האביב האחרונה, שנקרא Navigate Her.


אסי משווקים כרגע שתי גרסאות של לקים: לקים למכונים, ולקים שמשווקים בפארמים.
הלקים שנשלחו בפעילות היו מגרסאת הפארם. השוני אמור להיות בפורמולה ובמברשת. מכיוון שלעולם לא ניסיתי לקים של ESSIE לפני, אני לא יכולה להעיד מה יותר טוב ;)
המריחה הייתה נוחה, 2 שכבות הספיקו לאחידות ואטימות מלאה.
יחד עם בסיס (לק 116 של Chic) וטופ (מייבש של Lechat), העמידות של הלק הזה הייתה ממש טובה - הורדתי אותו לאחר שלושה ימים ונוצר רק צ'יפ קטן בגלל שהתעסקתי עם הציפורן .. 


ממליצה על לקים של ESSIE ? כן !
את הלקים אפשר לקנות בסופר-פארם, במחיר של 50 ש"ח לבקבוק (13.5 מ"ל).
רוצות לעקוב אחרי ESSIE בפייסבוק? לחצו כאן כדי לעבור לעמוד שלהם. זה גם המקום לשבח את הנהלת העמוד, שנחמדים לכולם ועונים לכל שאלה בכיף ובנכונות לעזור.

ניסיתן לקים של אסי? אהבתן? אשמח לשמוע :)
הוספתי פיצ'ר חדש לבלוג, ככה שאפשר להגיב דרך פייסבוק, מקווה שתהנו ממנו. מוזמנות גם לעשות לייק לעמוד של הבלוג בפייסבוק, כאן.
שבוע טוב לכולן, ולמי שחוזרת מחר ללימודים, המון בהצלחה !

4 תגובות:

  1. פספסתי את הפעילות הזו בשעה פחות או יותר :(
    אבל זו פעילות מגניבה לגמרי.

    אני לא כ"כ התלהבתי מה-navigate her [לא שזו חוכמה, אני וירוקים זה לא הכי הולך ביחד].
    אבל בסה"כ זה לק סולידי ועדין

    השבמחק
    תשובות
    1. הם אמרו שיהיו עוד פעילויות, ככה שזה לא נורא.. :)

      הלק באמת יחסית סולידי ועדיין עם טוויסט כי זה צבע יחסית ייחודי

      מחק
  2. גוון מהמם ומרענן, הכי קיץ! אבל זו לא חוכמה, אני חובבת ירוקים ;-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת ממש צבע של קיץ, זה דווקא לא עלה לי לראש :)
      אני חובבת מאוד ירוק ודווקא בלקים לא חשבתי, זו הייתה התנסות מעולה D:

      מחק