יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

נייל-ארט להופעת השנה D:


ממש בקרוב (10.9) מתקיימת בארץ הופעה של אחת הלהקות האהובות עליי - רד הוט צ'ילי פפרס - להקה מצליחה ומפורסמת שחלק משיריה הפכו לשירים שכולם מכירים - 


הלהקה התחילה את פעילותה עוד לפני שנולדתי, והם ממשיכים להוציא דיסקים מידי כמה שנים (עם שיניים בהרכב לפעמים .. אבל ככה זה כשבקרוב מגיעים ל-30(!) שנות פעילות). לכבוד ההופעה החלטתי לנסות לעשות נייל-ארט קטן וגם איזה איפור מגניב, והיום אציג לכן את הניסיון לנייל-ארט:

                                            



הלקים והמנקד שבתמונה הם מבית ביוטיקייר. זה היה הניסיון הראשון שלי עם לקים בגודל מלא שלהם, והנה ההתרשמות:
האדום, מספר 54, מגיע עם מברשת נוחה לעבודה ושתי שכבות מספיקות לאטימות וגימור יפים.
השחור, מספר 78, מגיע עם מברשת פחות נוחה, השערות שלה היו קצת סוררות וקשות והיה קצת יותר קשה למרוח אותו. שכבה אחת נראתה כמעט אטומה לחלוטין, השנייה הייתה בשביל הודאות והגימור האחיד.
ההסרה של שניהם הייתה מלווה בהרבה "שאריות" על האצבעות. פתרתי את הבעיה עם מעט שמן ש"שטפתי" איתו את הידיים ואז שטפתי אותן עם סבון ולא נותר זכר ;)
המנקד נוח לעבודה, מגיע עם שני ראשים בגדלים שונים כדי לצייר בעובי שונה.
דיברתי עם השירות לקוחות של ביוטיקייר כדי לברר משהו ועל הדרך שאלתי את המברשת. חזרו אליי כבר באותו יום עם תשובה - המברשות של כל הלקים עברו שידרוג למברשת שיש בבקבוק של 54, וכנראה שהלק השחור שרכשתי היה מהגרסא הקודמת. אז אין מה לחשוש מהמברשת :)

ומה בעצם יצרתי עם זה ?
אז הנה לפניכם, עם הדיסק המעולה By The Way שידגמן לנו - 


את הכוכבית על האגודל לא יצרתי עם המנקד, אלא מרחתי שכבה אדומה של לק, ועליה סימנתי את הכוכבית עם סוג של נייר דבק. מעליו מרחתי את הלק השחור, ואחרי הייבוש הוצאתי את הפסים וככה נשארה הכוכבית באדום.

ועוד שיר לסוף, מהדיסק האחרון שלהם:


מה דעתכן על הלקים של ביוטיקייר? (ועל רד הוט צ'ילי פפרס?) אוהבות נייל-ארט? אשמח לשמוע :)
אל תשכחו לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של הבלוג, לעוד עדכונים ;)

3 תגובות:

  1. מגניב ביותר! אני אף פעם לא עושה נייל-ארט (בכל מקרה זה מתקלף לי אחרי יום גג), אבל אולי אשקול לעשות משהו מגניב להופעה הבאה שאלך אליה ;-) מקווה שנהנת!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא התקלף כבר בערב, מזל שהיה חושך (ושכולם היו כלכך לחוצים להגיע לרכבת\למצוא בה מקום) שאף אחד לא הסתכל D:
      היה מגניב שאנשים ראו והתלהבו, זה היה בעיקר בשביל עצמי אבל תמיד כיף ששמים לב.
      ההופעה עצמה הייתה מעולה, הם בהחלט יודעים להופיע והייתי קרובה לבמה (והיה קטע שראו תמונה שלי במסכי ענק!) ובהחלט אפשר להגיד שנהנתי ;)

      מחק